Niets zo leuk als lekker middelbaar mopperen over zaken die je niet kunt veranderen, maar waar je wel gék van wordt.
-
- In de auto kunnen meeluisteren naar het gesprek op de speakers dat twee auto’s verderop wordt gehouden.
- Gegoten plastic verpakkingen die uitsluitend met een cirkelzaag en lasbrander te openen zijn.
- Het fenomeen ‘micro-agressie’, verzonnen door sneeuwvlokjes die nergens tegen kunnen.
- Regenboogcroissants, unicorn-tosti’s, carnavaltaart en freakshakes. Kortom, middelmatig eten dat alleen bestemd is voor Instagram.
- Vriendinnen die je duizend foto’s met snapchatfilters sturen. Dus je staat online met konijnenoren. Fijn voor je.
- Greta Thunberg en andere centennials die alles en iedereen inwrijven hoe fout iedereen is. Behalve zij, uiteraard.
- Banken die er gerust nog vier dagen over doen om geld van één rekening naar een andere te hevelen.
- Mensen die in het openbaar hun foon op de speaker zetten en luid kakelen alsof er geen andere mensen zijn.
- ‘Nee joh, echt mateloos interessant dat je naar de bakker bent geweest.’
- Concerten die per se een ‘beleving’ moeten zijn, compleet met geregisseerd klapmoment en verkapte reclame.
- Pop-up restaurants.
- Te kleine zonnebrillen op het puntje van je neus dragen was vorig jaar al te bizar voor woorden.
- Een halfedelsteen in een fles water gooien en dit voor 82 euro verkopen als amethistelixer. Hoe dan?!
- Yoga met geitjes, konijnen en ander harig grut dat niet zit te wachten op je downward dog voor #cute .
- Online influencers. HAHAHAHAHA!
- Selderijsap is geen wondermiddel, hooguit een manier om kokhalzend wat van deze onvriendelijke, draderige groente binnen te krijgen.
- Moeten betalen om je eigen geld te mogen pinnen.
- Langzame wifi. Geen wifi = onthaasten. Langzame wifi = ‘Ik word gek!’
- Artiesten die nieuw werk livestreamen en dan te laat komen.
- Zodat je ongeduldig naar feestende rijke mensen zit te kijken.
- Alsof we daar Instagram al niet voor hebben.
- Betalen voor mobiele data die je niet hebt gebruikt.
- ‘Dit vind je misschien ook interessant.’ Flikker op, commerciële stalker!
- Meer tijd kwijt zijn aan reviews over je aankoop leveren dan aan de bestelling zelf.
- CAPTCHA’S waarvoor je soms wel drie keer een nieuwe puzzel moet oplossen, voor je bij je eigen account kan.
- Soms te dom voor de puzzel zijn en het opgeven…
- Of stuklopen op letters en cijfers als g en 9, en i en l die zelfs met een leesbril niet uit elkaar te houden zijn.
- Op het laatste moment overboden worden op een online veiling.
- Zeg, wat gaan wij allemaal doen als straks Kunstmatige Intelligentie alles bepaalt?
- Worden doodgegooid met waarschuwingen voor onveilige wifi.
- Door je bank gedwongen worden te internetbankieren via hun app, die alleen werkt op je telefoon. Via onveilige wifi.
- In staat zijn om een tweet te versturen maakt je nog geen Social Media Goeroe #pretentieuzerukker.
- Zwarte tandpasta, zwarte croissants, zwarte gezichtsmaskers met geactiveerde houtskool, mogen die gewoon weg?
- Zullen we ‘visuals’ weer gewoon ‘video’s’ gaan noemen? En ‘pre-save’ weer ‘pre-order’?
- Pop-up shops. Wat als je iets koopt dat voor herhaling vatbaar is?
- Voor elke site een ander wachtwoord moeten verzinnen.
- ‘Uw wachtwoord moet een mix zijn van minimaal 16 letters, 23 cijfers, 4 leestekens en 8 Chinese karakters.’
- Geen enkel idee hebben hoe een wachtwoordkluis werkt. Vast met een ingewikkeld wachtwoord, toch?
- Bij het handscannen worden gecontroleerd omdat je het hebt gewaagd op je 52ste een fles wijn te kopen.
- Die controle gebeurt standaard door een kind dat zelf nog niet mag drinken en judgy naar je kijkt.
- Mensen die denken dat honing, esdoornsiroop en kokosbloemsuiker gezónde suikers zijn.
- ‘Willekeurig wat voor challenge, verdwijn uit mijn tijdlijn!’
- WiE vIndT hOoFdLeTteRs eN KlEiNe LeTtErS dOoR eLkAaR gEbRuIkEn GraPpIg?
- Steeds horen dat je er financieel op vooruit gaat, steeds minder overhouden.
- Geen digitale krant kunnen openen zonder onmiddellijk te worden lastig gevallen met pop-up filmpjes en advertenties, zelfs als je een abonnement hebt. Flikker op met die kermis.
- Mensen die midden in het pad uitgebreid hun kassabon gaan staan controleren, omdat ze het beter denken te weten dan de computer: bewonderenswaardig én ergerlijk.
- Jongedames die elke zin afsluiten met een vraagteken?
- Verticale video’s. Hoeveel moeite kan het zijn je telefoon een kwartslag te draaien?
- NietDoen.
- OMG, boven de 21 nog druk zijn met ‘feelz’ hebben.
- Hoeveel cookie-mededelingen hebt jij vandaag al weg geklikt?
- Ongevraagde en ongewenste telefoontjes van marketeers.
- ‘Geen belangstelling? Ik laat u nog even het bandje van het Bel-me-niet register horen.’
- ‘DAAR STA IK AL IN!’ schreeuwen voor je de verbinding verbreekt. Je bent zelf namelijk óók iets waar men zich aan kan ergeren.
NIEUW: SAAR CURSUSSEN Hey! Wist je dat we nu ook cursussen hebben? Niet van die niemendalletjes gemaakt door jonge meiden, maar stevige en slimme online trainingen gemaakt door en voor 50+ vrouwen. Kijk hier voor ons nieuwe cursusaanbod.
NU MET 15% INTRODUCTIEKORTING (gebruik bij het afrekenen de code: introductiekorting)